Kjøpsbetingelser
Retur og bytte av varer
Som kunde har du 365 dagers returrett. Hvis du ønsker å angre kjøpet ditt, følger det med en returetikett og et returformular i bestillingen din. Returformularet må fylles ut for at vi skal kunne behandle returen din raskere. Hvis du har mistet returformularet, kan du skrive det ut her.
Produktet må returneres i originalemballasjen og i samme stand som da du mottok det. Kunden er selv ansvarlig for returfrakten. Hvis du bruker denne returetiketten, trekker vi returfraktkostnaden (149 NOK) fra refusjonen din. Vennligst lever inn pakken til nærmeste UPS-utleveringssted. Finn ditt nærmeste UPS-utleveringssted her.
Det er vanligvis ikke mulig å endre eller kansellere en bestilling etter at den er lagt inn. Du er selv ansvarlig for returfraktkostnaden, samt dersom produktet blir skadet under transporten. Du kan ikke angre kjøpet ditt ved å nekte å motta varen. Hvis du ikke henter pakken din og den returneres til oss som uavhentet, trekker vi 149 NOK fra refusjonen din.
Refusjonen skjer automatisk til det betalingskortet som ble brukt ved kjøpet. Vær oppmerksom på at returprosessen kan ta opptil 14 dager.
Returadresse:
Fashion Shopping
Sletten 59A
7500 Holstebro
CVR: 31327369
Vær oppmerksom på! Vi aksepterer ikke returer sendt med postoppkrav.
Bytte
Hvis du ønsker å bytte et produkt til en annen størrelse eller en annen vare, vennligst legg inn en ny bestilling i nettbutikken vår.
Retur ved kvantumsrabatt
Hvis du har kjøpt et produkt med kvantumsrabatt, bortfaller rabatten hvis du returnerer en del av bestillingen, noe som betyr at rabatten ikke lenger er gyldig. I slike tilfeller vil du bli belastet full pris for de varene du beholder.
Fraktkostnader
Vi tilbyr flere forskjellige fraktalternativer, slik at du kan velge det som passer deg best.- UPS Hjemlevering
Vi leverer med UPS hjemlevering for 59 NOK. Fri frakt ved kjøp over 899 NOK.
Levering
netlingeri.no leverer vanligvis innen 2–5 virkedager. Bestillinger gjøres for solgte varer og utsatt leveringstid hos netlingeri.no sine grossister. Ved bestilling av lagervarer og varer med en oppgitt leveringstid på 2 uker, forbeholder Netlingeri seg retten til å sende hele bestillingen når alle varene er på lager.Vi leverer med UPS i Norge, samt med DPD, PostNord, UPS, Chronopost, Seur og andre transportører til utlandet.
Sikker betaling
Hos oss kan du alltid handle trygt. Vi tilbyr flere sikre betalingsalternativer, slik at du kan velge den løsningen som passer deg best. Du kan betale med Vipps, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, JCB, UnionPay, Apple Pay, Google Pay og PayPal. Uansett hvilken betalingsmetode du velger, er transaksjonene dine beskyttet av avansert krypteringsteknologi, som sikrer at opplysningene dine forblir konfidensielle og trygge. Vi jobber for å gjøre handleopplevelsen din så enkel og sikker som mulig.
Reklamasjonsrett
Som kunde har du rett til å reklamere på en vare som har feil eller mangler. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år og omfatter fabrikasjons- og materialfeil. Reklamasjonsretten gjelder ikke feil som har oppstått på grunn av feil håndtering, bruk eller vask av varen. Varen sendes i retur med nødvendig informasjon i pakken for å lette behandlingen. Legg ved en kopi av faktura/ordrebekreftelse. Enhver tvist mellom Netlingeri og kunden er underlagt norsk lov.
Priser
Alle priser er inkludert 25 % MVA og oppgitt i norske kroner, med mindre annet er spesifisert. Vi tar forbehold om trykkfeil, avgiftsendringer og valutakursendringer.
Annullering av bestilling
Det er som regel ikke mulig å annullere en bestilling etter at den er gjennomført. I noen tilfeller kan en bestilling bli annullert dersom varen er utsolgt. Hvis dette skjer, vil hele beløpet automatisk bli refundert.
Endring av bestilling
Det er som regel ikke mulig å endre en bestilling etter at den er gjennomført.
Bytte av vare
Dersom du ønsker å bytte varen til en annen størrelse eller et annet produkt, ber vi deg legge inn en ny bestilling i nettbutikken.
Informasjon om klagemuligheter
Vi håper du tar kontakt med Netlingeri først for å se om vi kan finne en løsning dersom du har en klage. En klage på en vare eller tjeneste kjøpt hos oss kan sendes til Forbrukertilsynet, Sandakerveien 138, 0484 Oslo. Du kan klage til Forbrukertilsynet via forbrukertilsynet.no.
EU-kommisjonens nettbaserte klageportal kan også benyttes for å sende inn en klage. Dette er spesielt relevant dersom du bor i et annet EU-land. Klagen sendes inn via denne lenken. Når du sender inn en klage, må du oppgi vår e-postadresse: info@netlingeri.no.
Personvernerklæring
Når du bestiller varer hos Netlingeri, registrerer vi ditt navn og din adresse i vårt system for å kunne sende bestillingen din. Når vi samler inn personopplysninger fra nettbutikken, sikrer vi at det alltid skjer med ditt samtykke, slik at du er informert om hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.
Vi oppbevarer dine opplysninger til du ber oss om noe annet. Hvis du ikke lenger ønsker å være kunde hos oss eller motta nyhetsbrev, kan du gi oss beskjed via e-post til info@netlingeri.no eller kontakte vår kundeservice på telefon +47 41 40 75 00.
Vi deler ikke dine personlige opplysninger med tredjeparter, inkludert andre selskaper. Ledelsen og kundeservice har tilgang til informasjonen som er registrert om deg. Vi oppbevarer ikke kundeopplysninger kryptert.
Vi overfører kun kundeopplysninger via krypterte forbindelser. Som registrert kunde hos Fashion Shopping har du alltid rett til å protestere mot registreringen. Du har også rett til innsyn i hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Disse rettighetene er sikret i henhold til personvernloven. Henvendelser om dette kan sendes til Fashion Shopping via e-post: info@fashionshopping.dk.


Netlingeri hovedkontor
Personale
Emma Holm

Ordrebehandling
Monika

Ordrebehandling
Jens Stendys

Senior finance manager
Thomas Kragelund

Advisory board
Strategi og optimalisering